KROSS EVADO 4.0 - GRAFITOWY / NIEBIESKI MAT - 19"
Specyfikacja
Rama | |
---|---|
Rama | Aluminium Lite |
Rozmiar ramy | 19" |
Widelec | SR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada) |
Tylny amortyzator | - |
Koła | |
---|---|
Piasta przód | Joy Tech D041DSE |
Piasta tył | Joy Tech D142DSE |
Opony | Schwalbe CX Comp Kevlar Guard 28"x1,5" |
Obręcze | Kross (Aluminium, podwójna ścianka) |
Napęd | |
---|---|
Przerzutka przód | Shimano Altus FD-M191 |
Przerzutka tył | Shimano Alivio RD-T4000 |
Hamulce przód | Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczny, tarcza 160mm) |
Hamulce tył | Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczny, tarcza 160mm) |
Dźwignie hamulca | Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczne) |
Manetki | Shimano Altus SL-M310 3x8-biegów |
Korby | Shimano Tourney FC-M171 48/38/28T |
Suport | |
Łańcuch | YBN S8 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano Acera CS-HG41-8 11-32T |
Komponenty | |
---|---|
Kierownica | Kross Active Components (Aluminium, niski wznios, 620mm-S; 640mm-M,L; 660mm-Xl, 31,8mm) |
Wspornik kierownicy | Kross Active Components (Aluminium, ahead, 31,8mm) |
Wspornik siodła | Kross Active Components (Aluminium, 27,2mm) |
Stery | Feimin H835B |
Siodło | Selle Royal Shadow |
Chwyty | Herrmans Oxy |
Pedały | Aluminium VP-519A |
Opis
Aluminium Performance
Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Hydro-F Tube
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Powder coated
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Post Mount
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
RHS System
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum