KROSS HEXAGON X6 - GRAFITOWY / POMARAŃCZOWY / BIAŁY POŁYSK - 23"
Specyfikacja
Rama | |
---|---|
Rama | Aluminium Performance |
Rozmiar ramy | 23" |
Widelec | SR Suntour XCT HLO (skok 100mm, blokada) |
Tylny amortyzator | - |
Koła | |
---|---|
Piasta przód | Joy Tech D041DSE |
Piasta tył | Joy Tech D142DSE |
Opony | Rubena Ocelot 26"x2,1" |
Obręcze | Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka) |
Napęd | |
---|---|
Przerzutka przód | Shimano Tourney TX50 |
Przerzutka tył | Shimano Alivio RD-M4000 SGS Shadow |
Hamulce przód | Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczne, tarcza 160mm) |
Hamulce tył | Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczne, tarcza 160mm) |
Dźwignie hamulca | Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczne) |
Manetki | Shimano Altus M310, 8 biegów |
Korby | SR Suntour XCC 42/32/22T |
Suport | SR Suntour |
Łańcuch | YBN S8 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano Altus CS-HG31-8 11-32T |
Komponenty | |
---|---|
Kierownica | Kross Active Components (aluminium, niski wznios, 660mm, 31,8mm) |
Wspornik kierownicy | Kross Active Components (aluminium, ahead, 31,8mm) |
Wspornik siodła | Kross Active Components (aluminium, 27,2mm) |
Stery | Feimin H835B |
Siodło | Kross VL-3275 |
Chwyty | Kross |
Pedały | aluminium/nylon |
Opis
Aluminium Performance
Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Hydro-F Tube
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Powder coated
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Silico Casing
Przewody pokryte od wewnątrz smarem silikonowym gwarantującym perfekcyjną zmianę biegów w każdych warunkach.